《神蹟

細個時候,通常聽到絕症唔死、作奸犯科者洗心革面......d咪神蹟囉!要打鑼打鼓開佈道會,一年、五年,十年...巡迴循環咁講這見證拯救別人!時移世易,近1020年,這類型的見證佈道會、分享會漸漸消失了,㸃解?現在已經無曬絕症--梗係唔會啦!每個壞人都立地成佛--無可能啦!

神蹟,聖經大多篇幅以signs標記去講及神蹟;意思係當人跟隨著標記而行,經過一個又一個的標記後,你就會看見神蹟。所以,神蹟大多最不是點石成金,神蹟是「叮」一聲令你向著某個方向行,「叮」一聲令你有勇氣踏上行出去。

6年前SasaAllan籌備結婚,要搵地方做新居,最後,佢哋揀咗黃大仙區嘅現在居所,我一家又在隨後半年搬到附近,繼後有珊珊Kevin(當時Ravi未出世)Wendy國權,Portia,聚集了一些教會街坊,其間開始有小組在某些人屋企聚會,後來,又有新婚的VivianMing也搬到附近居住;這些居住的問題,人的流動,是軌跡,是選擇,但當你留意到它的訊號、它的標記時,順著而行,你會發現其中催化的特別效益,是你意料之外的事情,我會叫呢啲做「神蹟」!

我覺得,神蹟,係給予你信念與能力去期待明天,想去行下一步!