《「走出人生之苦是感恩」》

  上兩個禮拜收到個老友將於來年結婚的大好消息!數數看,原來我倆都認識有二十個年頭了;我又非常鼓勵、期望身邊拍拖的朋友可以早日拉埋天窗,步入人生新階段,二人可以成為夫妻不單止是各自努力,我相信也是恩典,成為兩公婆的每一天,實在要數算、感恩!

 你視為大事,叫人期待、神往,相信可一不再!

 上星期日如常到外母屋企食飯,先去超市買d飲品,有一盒8罐裝可樂、一盒6包裝檸檬茶,加上3罐大啤酒,懶環保俾完錢隨手拎個紙箱裝好走人,收銀姐姐突然問我要唔要水,然後就放低5支水--送嘅;其實我真係拎唔到,唯有嗱嗱聲將d水放上車,再返轉頭攞返d飲品走;殊不知,一踏出超市,又有個人問我要唔要水,說時遲,那時快,隨即噼啪一聲擺低兩支水喺我d飲品上面,然後走人,其實我真係想話...唔要呀!

 你覺得小事,俾多多你都看不上眼,討厭、煩擾,感覺執到都喊三聲!

走出成人軀體,回到孩提時代,感覺自己,捉摸世界,你就會覺得樣樣都美好,樣樣都奇妙—這一刻,你重新認識自己,你會驚訝自己是一個多麼感恩及喜愛世界的人!