《「12度風味」》

  星期二冷風襲港,晨早流流入西貢行個圈,出門時候係13 度,9 點鐘去到西貢得番12 度,都幾凍!周圍行,揾嘢食,凍凍吓,想到了剛外遷的老友,所居之處呢排天氣最高也只是12 度;當我游走在凛烈北風的沙灘上時,寒風陣陣,諗諗吓,遠方的老友會否正在讚嘆著這煦燦與暖和呢!

 今個聖誕節少了一些老友,缺少咗三五知己飲茶吹水,更加是要將家人拒諸門外,把家庭打得破碎,種種情況令這個驟冷天氣下顯得特別淒清!

如果可以,在這隔離的日子中,仍然可以一齊撐枱腳就肯定係幸福啦!鼓勵你加快腳步,就從今個星期六開始,約定你的老友、家人,飲茶食飯,或是午餐,或是晚餐,面對面相聚,一起迎接冬至,擁抱聖誕。

 尋日去慈雲山中心洗牙,好日都唔去咁遠,竟然可以喺呢度撞到家豪,勁開心!最後送上一句「聖誕快樂」!

 「樂頌」今年沒有平安夜報佳音,請大家由今天開始向你身邊的人報佳音—講句聖誕節快樂Merry Christmas ;天文台話冬至又會12度,唔會覺得凍,叫我再次記起老友,這是最美好的12度!