《迷信81

終於,簡生簡太揀咗喺20111111日上晝11點搬屋,又喺夜晚11點開Orange Party生果派對,你鐘意叫81又得,叫101都得!

搬完屋,簡生簡太做東,專誠夜宴小組及鄰居,發咗?無他嘅,兩大原素—

老友共聚,戥你高興,否則,請都請唔到!

聽講話,簡生簡太先後用咗一個晚上,同埋一個下午買晒新居所有大件家具,頭頭尾尾加埋,頂多叫做一日。入到簡居,一室簡單明淨,感受到客飯廳多了拓大的空間,為的是招呼小組良朋及鄰居到訪—有心思!

今年,小弟特別相信「近硃者赤,近墨者黑」的道理,成日叫人要群住D行好運嘅人,習染吓、仿效吓某D運作,就算唔掂都唔會衰得去邊啦!其中一件事就係「信耶穌,住埋一堆」,截至今日,計埋簡生簡太,已經係第三個家庭今年入住同一幢大廈,如果你話簡生簡太擇日搬屋,迷信81,我就話,81依次是AllanSasaGideonRubyJacobJonathan同簡生簡太;其實,不在於這8個人,並不是偏心塑造,或建立群組;是概念、是信念,無論你去到邊,或工作、或居住,也會有你的「81」,是你生命中祝福的群組!