《「當信主耶穌,你和你一家都必去旅行」》

 農曆新年過後,3月份展開了「樂頌」的第一輪旅行潮。第一週,秋華身先士卒,同未來老公亞成去台灣影婚紗相;緊隨其後嘅係Sasa Allan、與真娣媽媽,姐姐哥哥亞嫂接力去日本走番轉;第二週,Sasa 都未返,Karen Stanley 又係飛日本,自組滑雪團,Maggie 係團友之一;曉珊最乖,星期六帶埋外婆返崇拜,食埋飯至去機場上機,目的地都係日本,好似有3個家庭10位團友,就是曉珊已經係4個人3代同行了;曉珊佢哋星期五晚返香港,與此同時,Kitty 就同日起程去台灣跑步。

 上個星期崇拜,人丁單薄...皆因又少咗幾件—去咗旅行;基督徒是否應該勤力返教會?唔應該因為去旅行妨礙返教會?

 基督教常常將「當信主耶穌,你和你一家都必得救」掛在口邊,即係話你相信耶穌,你爸爸媽媽、兄弟姊妹,姨媽姑爹都會信耶穌,不過唔知係幾時,一年唔定,五年未知,可能十年,甚至是等足廿年直到離世之前才會相信耶穌,咁大家就可以喺天堂相遇,我就覺得有點兒悲哀與整蠱!點解祝福要係第二世?點解幸福唔可以係今生?有限的祝福?騙人的幸福?

 我就相信,當信主耶穌,你和你一家都必做冬、都必食自助餐、都必食團年飯,都必去一天遊、都必去迪士尼,都必去旅行...

 你估「樂頌」第二輪旅行潮係幾時呢?少咗人返教會又駛乜驚噃!