《「行山要拜山」》

  逆境驟然襲至,頓時人心惶惶,不知所措,大部份人唯有哩哩埋埋,喺屋企唔出街,如是者,一個星期、兩個星期,三個星期……終於要爆喇!打從二月尾的星期天開始,每逢星期日,不同人士,已經不是三五成群,而係搬咗個銅鑼灣去山頭,在山頭遊走卻是摩肩接踵,山下車道更加是水洩不通!

 新年過後,隨即踏入拜山時節,突然間諗起,個個禮拜咁多人行山,有無順便去拜山,人流會少一截,應該會無接觸到咁多人嘅!

 間唔時都會聽到d 人問「基督徒可唔可以拜山呀?」小弟知道十誡中對人的誡命而放置在最優先的是「孝敬父母」,所以應該都係幾重要,循而,我每年都會同屋企人去拜山,因為我孝敬我父母,也孝敬我父母的父母...我孝敬我太太的父母,我都孝敬我太太父母的父母...

 逆情使人分隔,世情叫人拒絕,信教之徒,如果都係叫你同你屋企人、親戚朋友生死不相往來者,應該都近乎異端邪說之流,如果你呢幾個禮拜都有走到郊外放放風,遊山玩水,盼望你仍懂慎宗追遠,沒有忘記每一個你應該記念的親人長輩、先人賢達!