《「走進我的新世界」》

 今年學咗新嘢!Ruby 老婆教咗我,原來紅酒有新世界與舊世界之分;原來往常我哋多數都係飲一啲舊世界葡萄酒,重點係,正正因為Ruby 長知識時,我哋都在努力品嚐新世界的紅白酒啫!

 早兩日,同Ruby 帶咗初一出街食晏;初一食飽飯,揾嘢玩,開始將粒棉花糖搓圓撳扁,好似搓麵粉整湯圓咁,搓搓吓又搣少少㸃吓餐碟上的朱古力醬嚟食...後嚟索性雙手放在餐碟上與朱古力醬共舞,手掌玩完,輪到手背...小朋友的世界應該唔識乜嘢叫做不確定性與不安全感,就視乎大人提供俾小朋友的安全感多與少!

 前文提到茄雲協助個老友決定相信耶穌,此舉殊不簡單,就是帶領一個人從安全地帶走進新世界;你唔好以為「新」就一定係好,信耶穌應該都係好嘅!問題係嗰種不確定性,與不安全感,總是無時無刻,全天候四方八面的包圍住自己,守護者需要更大的力量,要有更持久堅持的信念!

 2021年,4月先至開始新一年,但係世界已經不再安全,我在這陌生新世界中只有一件事,就係勇往直前,並與各位看官共勉!