《「再見 ICU 」》

 Dani 入咗醫院,全家人擔心又掛心!自問沒有智慧與能力面對疾病,可以做的,就是學習愛家人多啲,使大家更有支持更有力量!

 上個星期四傍晚去紅磡接Ruby 放學,當我到達目的地停下車來,發現前面停著老友的車子,走上前,打個照面,Hi and bye !回到車廂,想了想,再走上前問句老友「你幫我叫QE 亞邊個護士打電話俾我啦」,是夜,收到亞邊個護士打嚟…星期日,喺聖堂門口遇見另一個老友,未及打招呼,老友已驅車絕塵而去;後來,老友太太同我講「你撞到佢係有原因的,老友爸爸尋日入咗ICU 」!

 呢排同ICU 好接近,打從亞娥爸爸入咗ICU 開始,亞娥爸爸轉到普通病房,Dani 就入咗PICU 兒科,跟住,Ruby 同老友食飯,老友話佢知,老友嘅太太入咗ICU Ruby 同我尋日喺聖堂門口遇見嗰個老友,原來老友爸爸尋日入咗ICU

 我信耶穌並不是祂解答了、解決了我的困難或問題,信耶穌是每一步睇到耶穌標記sign 的帶領,我就學習隨標記而行,相信佢係never fail 一定得!